ingen ork

2010-11-10 at 16:00:29


Hej bloggen! kl är nu typ 4 och jag är riktigt uttråkad, sitter här i vardagsrummet och kollar på en ganska konstig film och ska snart äta en pasta med spenat och lax som man värmer i micron. Jag har inte varit i skolan idag heller, för jag mår inte speciellt bra, jag är snorig och hostar lite då och då och så känner jag mig även lite seg, men runt 7 ska jag ändå till Jimmy och ha filmkväll för igår köpte jag massa skräpmat för ikväll så kan lika gärna gå dit. Men jag uppdaterar sen ska äta nu ciao .
Har på mig min nya skjorta! vad tycks? 99kr från Cubus.

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

snygg skjorta (:

2010-11-10 @ 17:25:19
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback