en deprimerad söndag

2010-10-31 at 20:29:36


Hej bloggen! har spenderat min dag genom att städa och äta massa fettmat..
Och just nu sitter jag och röker, dricker lite vin och kollar film.. ensam! hur deprimerande låter inte det. Dock brukar jag verkligen inte sitta och dricka vin ensam, på en söndag eller överhuvudtaget , förutom på fest. Men just nu orkar jag inte bry mig, ganska trevligt med ett glas vin. Ska i allfall fortsätta kolla på film. Så jag kanske uppdaterar sen. ciao

daniella och jag igårkväll

Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

Hej! Hoppas allt är finfint med dig! :)



Förlåt att jag skriver det här, men jag skulle verkligen behöva din röst.. tävlingen avslutas om en timme, klicka dig in och rösta, det tar mindre än en sekund!

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=391&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

2010-10-31 @ 23:23:38
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback