fan fan och åter igen fan!

2010-10-04 at 00:18:58


Är hemma nu efter en äcklig match, vi förlorade men det var inte det som är det värsta. Finns alltid idioter som ska börja bråka under matchen och skada folk som absolut inte har något med saken att göra. Jag var dock en av dom, satt fast med benet och det fuckade sig så har ett blåmärke och typ en bula? Och någon sparkade mig på huvudet. Så har lite ont. Men annars är det väl okej, var ganska kul ändå... måste i allafall sova nu hörs imorgon.
fler bilder från i fredas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Madelein



Jag heter Christian och jobbar på uppdrag av Disney Channel. Jag skulle vilja komma i kontakt med dig för att diskutera ett samarbete jag tror du skulle vara intresserad av. Hittade tyvärr ingen E-mail adress till dig så skicka mig gärna ett mail på [email protected] så kan vi fortsätta diskussionen där.



Vänligen,


Christian



Pronto för Disney Channel

2010-10-04 @ 11:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback