hårdträning och igårkväll

2010-09-05 at 18:09:33


Hej bloggen, har precis ätit en super god middag

och dessutom är jag trött,svettig,mätt och ont i kroppen, det var en riktig hårdträning på sats. Svettades som en gris, omg säger jag bara! Men apprå på igårkväll, så var det en super trevlig kräftskiva! Hade så otroligt roligt med mina brudar! Själv är det andra gången jag äter kräftor, så tog mig ett tag att förstå hur man ska äta dom haha! Men efter kräftskivan drog vi vidare in till Karalaplan på en trevlig fest, dock var killarna typ 25 +, men kul var det! Man fick även gratis sprit , så tummen upp!

Men runt 2, så drog jag och malin till Jocke looft. (på efterfest). Fast jag deckade typ såfort jag kom dit, nästan.. Såg bara folk springa runt, malin var sur över något. Rasmus var förvirrad över något. Så jag hängde då inte riktigt med. Men det positiva var ju att jag sov som en litet barn. Har inte sovit så bra på länge. Och hade inte en så hemsk baksmälla så woohoo! Men bjuder på nåra bilder som då förklarar lite bättre om våran kväll! :) enjoy
KRÄFTSKIVA DEL 1

Kommentarer
Postat av: Linnea

SV: tack o dsm :)

2010-09-05 @ 21:27:43
URL: http://liinneaaz.blogg.se/
Postat av: Zami

sv: Tack så mycket! :D

2010-09-05 @ 21:53:46
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback