regn ,sol, regn igen

2010-09-15 at 18:14:49


Hej alla glada! har precis kommit hem, och känner mig fet höhö.
Har ätit som en galning idag, att jag äns orkar. Brukar ha mina dagar när jag helt enkelt inte kan sluta äta. Idag har jag ätit lunch, och sen hade jag även varmkök, så lagade potatis,med kyckling,broccoli och någon tomatsås. Åt en cheesburgare,en glass och just nu vill jag ha kakor. ahah jag är hopplös! :)

Men har iallafall spenderat min dag i skolan, och äta såklart. Och har även varit med min älsklings samuel, aka teddy! Och nu är jag hemma och ska nog inte göra speciellt mycket. Så skriver mer sen herrå

Kommentarer
Postat av: Camellia

Fin blogg

Allt bra med dig annars ? :D

2010-09-17 @ 15:20:52
URL: http://coccoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback