min önskelista

2011-12-12 at 22:01:09


Har verkligen tagit mig tid att tänka på vad jag önskar mig i år. Men har klurat fram lite saker som jag behöver/vill ha. Eller det jag kommer på just nu i allafall.
• Pyjamas       - Sover i fula mjukisbyxor just nu och pyjams är så gosigt!
• Presentkort   - Kläder är aldrig fel.
• Parfym         - Mina är slut hehe.
• Halsband      - Och då menar jag maffiga/stora.
• Smink          - Är tjej.
• Kuvertväska  - Dom är så fina tycker jag.
• Navelpiercing - Har seriöst bara en. Och den är ful. Haha
• Tofflor           - Ja dom är ju super mysiga och fina.
• Underkläder   - Älskar underkläder !

Kommentarer
Postat av: swz'9

HÄRLIG BLOGG!

ha det bäääääst sötnos :)

2011-12-12 @ 22:07:35
URL: http://thelifebejb.blogg.se/
Postat av: GlitterLover

Ohh, jag vill ocksp ha en parfym!

2011-12-13 @ 19:56:13
URL: http://glitterlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback