A happy face

2011-01-23 at 19:49:16


Hej, är hemma nu. Gick riktigt bra hemma hos pappa, lagade en laxmousse till honom och hans tjej. Dom tyckte det var as gott, eller det sa dom i allafall så vi får väl hoppas på att det var sant haha. Fick också 500 kr av dom så då fick jag ett leende på läpparna ;).

Är på sjukt bra humör idag, varför vet jag inte riktigt, kan vara för att min soulmate har skaffat en flickvän nu och jag är så sjukt glad för hans skull för han är verkligen världens bästa!! Men man får väl hoppas på att jag är så här glad imorgon också!! hörs snart. Ciao

Kommentarer
Postat av: ebba

Tur att han har världens bästa soulmate!

2011-01-25 @ 20:52:48
URL: http://ebbacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback