glada och fulla

2010-04-11 at 03:33:19


är hemma nu med dogge och malin. Dom ska sova hos mig och vi är glada och fulla! eller oj jag menar dom är glada och fulla. Eller jag är suuperglad med absolut inte full! Malin kom hem idag från gran canaria! brun och fin är hon! och måste kommentera att MALIN HESSEL har tagit på KISSIES (ALEXANDRA NILSSONS) bröööön! alltså pattar.Hur ballt är inte det? . Malin kysste dessutom Jackie ferm också! Lovar malin är inte lebb! dom har bild på det så det lägger jag upp sen! ahhaha :)

Men jag har faktiskt haft en bra dag/kväll, har fikat med massa härliga, och efter det så åt jag på rice ännu en gång! blev dock inte så mycket sushi! och det var även super mysigt, sen var jag på två olika fester! är jävligt stolt över att jag inte drack, eller kanske ett glas men inget mer! . Men nu ska vi kolla på film. eller jag och malin. Dogge har deckat haha! typiskt! men skriver på morgonen.
jag hoppas fan att jag får frukost i sängen när jag vaknar i alla fall!!! Kram och sov gott!

malin ville visa att hon faktiskt blev brun och fick sin snygga rand när hon var borta en vecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback