jag ska

2010-04-05 at 17:22:28


jag ska inte träffa ester, ska sitta hemma en stund och ta det lungt. Måste nog göra det, har gått ut varit med kompisar, druckit heeela tiden. så känner vekligen att jag måste få vila lite. Men har lite skuldkänslor nu, min kompis hannah fyller år imorgon, och det visste jag ju såklart.
 
Men jag visste f*n inte att vi skulle på middag. Och jag fick reda på det idag, för hon skickade ett sms. Och jag kan inte följa med för jag har inte pengar har slösat alla pengar på massa skit saker. Hon påstår i alla fall att hon har sagt till mig förut att vi ska ut på middag. Själv vet jag att hon inte har sagt det, visst jag är glömsk, men det hade jag absolut inte glömt bort. Så nu är hon säkert sur, och jag måste sitta hemma och må dåligt och få skuldkänslor.
 *suck*


Kommentarer
Postat av: Bella

Gud vad Gullig du är :D Fasiken vad glad du gör mig.. TACK SOM TUSAN :D Vad kul!!! :D kram på dig!!

2010-04-05 @ 17:50:07
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Bella

Tack snälla söta, fan vad dina kommentarer jag får av dig :D OTROLIGT glad gör du mig varje gång ska du veta :D kram

2010-04-05 @ 18:48:54
URL: http://bellablogg.se
Postat av: din bort glömda kompis

det är ok! Jag fyller trots allt förhoppningsvis nästa år igen.. :)

2010-04-05 @ 22:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback