mår lite sådär...

2010-04-24 at 15:14:56


Sitter inne i min broders rum och kollar på skit fotboll, det är allt han kollar på.. Men dock sitter jag bara här för att dom alltid tar in min dator in till deras rum. Och just nu känner jag mig förkyld,seg och bakis och orkar inte ta in datorn till mitt rum. Men min bror är lite gullig av sig han håller på göra te åt mig. Nog det snällaste han har gjort till mig sen jag föddes!haha.

Hade i alla fall tänkt dra till pappsen om en stund och be om pengar hihi. Måste verkligen köpa cigg. Och här sitter jag också och hoppas på att vi kan vara hos malin ikväll, hon hade folk hos sig igårkväll och tydligen ser det förjävligt ut .. hennes ursäkt är "jag orkar inte städa" *suck*. Har även köpt vin som väntas på att bli uppdrucken och har lånat en klänning som jag gillar starkt och har längtat över att få ha på mig den! Någon som har lust att typ be henne skita att åka in till stan och ta sina feta bomber och börja städa!!?.


gillar att bjuda på mig själv, men har man gårdagens smink, är sjuk och bakis så funkar inte det!


Kommentarer
Postat av: yen

Langa malins nr! ja kan övertala henne :S haha not

2010-04-24 @ 15:20:00
URL: http://alayenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback