Lär känna mig bättre

2010-12-29 at 20:11:13


20 saker ni inte visste om mig.
Jag har alltid en film på så att jag somnar lättare.
Jag har en bröstpiercing.
Jag hatar lakrits. (jag dör hellre än att äta lakrits)
Jag hatar potatisbullar.
Jag är besatt av tomater.
Jag tycker det är kul med folk som gör illa sig (lite av en skadeglädjare).
Jag hatar när man är dryg på sms.
Jag hatar när man inte svarar på sms.
Jag är svag för killar med tatueringar och mörkt hår.
Jag har svårt att säga nej .. får skuldkänslor om jag säger nej (?).
Jag älskar kläder som är udda och konstiga.
Jag somnar oftast med smink på (inte bra, jag vet).
Jag hatar när folk väcker mig när jag ligger och sover.
Jag småäter när jag har tråkigt.
Jag älskar typiska tjejfilmer.
Jag har fobi för dockor.
Jag är värdelös på spanska (och jag är chilenare.. :S).
Jag sjunger alltid kareoke när jag är ensam hemma 
Jag har blivit kallad för alkismadde en period +  emomadde.
Jag tycker Harry Potter är söt (konstigt.. i know, men är lite svag för nördar också)

Kommentarer
Postat av: josefine

sv; tack :)

2010-12-29 @ 20:31:25
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: Anonym

din blogg är så inspirerande!!

2011-01-24 @ 22:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback