hersbygymnasium

2010-02-24 at 11:02:10


sitter här i skolan och ska skriva en uppsats, går dock inte så bra.. ska skriva om Hong Kong, super tråkigt enligt mig i alla fall, och när jag ändå sitter framför datan så tänkte jag passa på att skriva lite. Har dock inte gjort speciellt mycket idag, har haft matte och svenska och har lunch snart som tur är. börjar bli lite hungrig och min mage kurrar... :) men min lärare lär komma vilken sekund som helst så jag måste nog sluta skriva för hon dampar så fort man är inne på något annat, hon är satans "dotter"  gillar henne inte specellt mycket, men man kan inte gilla alla (tyvärr) men hej då så länge

puss


en bild från någon helg sen


Kommentarer
Postat av: carol

hahahah du e grym madde, du e så ironisk i några inlägg me like :P puussss

2010-02-24 @ 11:51:33
URL: http://carolfrancesca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback