ballar av stål

2010-03-14 at 17:56:07


är hemma nu. det var as trevligt och kul på teatern. alltid lika mysigt med hanna och nattis. teatern hade även humor så det var ett plus där. men drog och fikade efter på ett ställe. glömt bort vad det heter men man går i alla fall in i h&m så finns det ett fik där inne. och där satt vi och snackade.

fick höra massa historier från helgen där nattis hade varit. tydligen så var det största orgiefesten.! inge fel med det inte . ahha själv satt jag hemma på en lördag kväll! inte likt mig. men lika bra det! och nu är jag i alla fall hemma ska chilla och plugga lite om en stund. och bara ha en skön söndagskväll med mig själv och ballar av stål!. den börjar ju kl 21:00 så den får man absolut inte missa! bitterfittan är min favorit! skön tjej! :). men ska äta en härlig middag med min sköna blatte familj! puss

en bild från fredas. nyktert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback