brodern min

2010-03-02 at 16:15:41


är tillbaka från stan. käkade snabbt på donken och köpte mina glasögon ( fast inte dom på bilden nedanför ) blev svarta i en annan modell. men som sagt köpte dom, en vit tröja med en drag kedja på typ högra bröstet och en ring. hanna fick lite damp på mig för hon såg ringen först och ville ha den hehe. men jag är elak så :) . och jag får tyvärr inte skriva ytterst trevligt längre för miss castell. hon tycker det låter fult och det är kissies stile. så jag ska inte vara en "copycat". ahha så jag ska sluta med det ordet. ahha jaja. men för övrigt så har jag lovat min kära broder att göra hans läxa för 200 kr så why not? han är en rolig prick han. så ska sätta mig vid bordet och göra hans förbannade läxa. hoppas han får ig! , han är dock lite dålig på svenska det är därför jag gör hans svenska läxa. han kom till sverige för typ 2 år sen. bara så ni är medvetna om det. haha puss



blatten till vänster är min bror. fulla jag. felicia med min ölhatt. och tobi mobi punghår looft. som han kallas ahha! nja eller inte.  men han heter så på fc ! rolig grabb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback