hatar snön!

2010-03-21 at 13:19:15


jag hade faktiskt inte kollat ut ur fönstret när hannah hade sagt , jo madde det snöar. men när hon drar för gardinerna då jävlar så snöar det as mycket. har fan aldrig sätt så stora snöflingor. och det är inte äns minus grader ute! jag dör. bara jag som hatar snön ?  jag som hade tänkt fika idag på ute servering , för det har varit ganska skönt ute. men nej! det är just därför jag inte gillar söndagar... jag ska gräva min egen grav just nu , puss

man ser inte snön som faller, för snön är för snabb för min dåliga webbcamera!.. *suck* men såhär ser det i alla fall ut utan för mitt fönster. ingen trevlig syn direkt. ser grått och tråkigt ut! jag dissar snön


Kommentarer
Postat av: anonymwannabe

ja, hata snö :(



ENKLA otroligt GODA RECEPT,

OCH BILDER OCH TEXT FRÅN MITT LÄGER HELA HELGEN!

2010-03-22 @ 20:49:35
URL: http://tthisisourlife.blogg.se/
Postat av: Goranmaja

Incredible site!

2011-06-29 @ 13:04:49
URL: http://goranmaja.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback