sovgott

2010-05-15 at 14:59:06


Är hemma med den fula rebeca, vi chillar galet! Men igårkväll var inte riktigt som alla andra kvällar.
Skriver kortfattad,


förade hos hannah, sen åkte vi till odengatan på en dålig fest, från odengatan till malin as roligt, stine hade med sig norska killar, jag,stine och rebeca åkte till deras hotell,vi drack och rökte ,chillade pratade och tog det lungt bara. Super trevligt, "vakten" som då joobbar på hotellet ringde och säger "tjejerna måste dra, annars kommer vi upp" idioterna säger att vi redan hade dragit som vi då inte hade gjort. Jag och rebeca hamnar under sängen och stine i garderoben. ahha vi blev utslängda. Killarna följer med oss hem till mig, det blev problem för min mamma var inte speciellt glad. dom skrek och bankade på dörrar och snodde min bh och klippte sönder den. efter ett tag så hade idioterna dragit, vi somnade kl 8! det var min kväll hur var eran?


Kommentarer
Postat av: sara

sv: tack så mkt :D

2010-05-15 @ 15:45:17
URL: http://sarasteinhooltz.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: Tack så jättemycket :) din header var också fin !

2010-05-16 @ 01:23:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback