I just want to lay in my bed

2011-03-06 at 20:32:37


Jag är irriterad och frusterad över saker som jag sjäv inte äns vet varför jag är irriterad på. Jag får för mig att alla falska och att det finns inte en ända äkta person på den här planeten. Jag är utmattad och vill bara isolera mig hemma, jag vill inte ha kontakt med omvärlden alls, jag vill ligga i min säng, tända en cigarett, dricka ett glas vin och kolla på mina favorit filmer. Känslan går inte riktigt att förklara men den är jobbig. Det känns som att jag går runt med halsbränna eller att jag har mens hela tiden, jag känner mig arg hela tiden. På vem,vilka och vad vet jag inte men något stör mig i allafall. Kanske är det vänner som förändras och jag gillar inte förändringar. Jag är lite som killen i " I rymden finns inga känslor" eller inte precis som han, jag gillar förändringar , att det inte ska hända samma saker hela tiden för det är tråkigt men att folk förändras är en annan sak. Fast det är bara känslor och tankar , ska försöka ändra på mitt humör och göra som Bruno Mars, absolut ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback